img
Úvodní stránka Partneři

Partneři

partner10

Společnost Ansaldo STS patří do největšího italského finančního a průmyslového holdingu Finmeccanica v oboru železničních a dopravních systémů uplatňujících se v hromadné přepravě osob. Do pole působnosti společnosti spadají zabezpečovací technika, systémy řízení železničního provozu, výzkumné projekty a související činnosti a služby.

Činnosti společnosti jsou rozděleny na dvě zásadní obchodních součásti: signalizační a dopravní řešení.

Řešení signalizačních systémů: návrhy, projekty, dodávka, instalace, uvádění do provozu, údržba systémů, podsystémů a komponentů pro signalizaci, automatizaci, dohled a řízení provozu na konvenčních, vysokorychlostních tratích s cílem zvýšit bezpečnost, spolehlivost a účinnosti osobní železniční a nákladní dopravy.

Dopravní řešení: zaměřuje se na návrhy, instalaci, integraci, testování, uvádění do provozu a údržbu systémů železniční osobní a nákladní dopravy dodávaných "na klíč". V tomto oboru je Ansaldo STS vedoucím poskytovatelem těchto služeb v řadě projektů na celém světě.

Zásluhou svých vysoce kvalifikovaných odborníků, kompletními a inovačními portfoliovými produkty, Ansaldo STS může uspokojit technické i obchodní požadavky na projekty jakéhokoliv rozsahu.

Hlavními obory činnosti jsou:

  • Integrace v oblasti systémů aplikovaných u pro dopravu železničních .....
  • Vysokorychlostní tratě
  • Automatické řízení vlaků včetně nejnovějších systémů ETCS (Evropský vlakový zabezpečovací systém) v rámci ERTMS (Evropský systém řízení železničního provozu)
  • Automatizované blokovací systémy
  • Centralizované řízení provozu
  • Signalizační staniční a traťové zařízení

Statistické údaje

Počet zaměstnanců: 4.200 ve 28 zemích

Roční obrat: 1.106 mil. Euro

Projekty, reference

Pilotní projekt ETCS L2 v České republice.

Evropský systém řízení železničního provozu ERTMS (European Rail Traffic Management System) představuje více systémů, jejichž hlavním cílem je vytvořit podmínky pro zajištění technické interoperability v evropské železniční síto. Na zajištění této interoperability v oblasti zabezpečující techniky formou zastřešujícího systému schopného se podílí rovněž jednotný vlakový zabezpečovač ETCS.

Na základě studie VÚŽ pro bylo rozhodnuto použít pro vybavení národních železničních koridorů, tedy nejexponovanějších tratí konvenčního železničního systému na našem území, systém ETCS úrovně 2.

Testování systému ETCS úrovně 2 v úseku Poříčany – Kolín je realizováno s využitím finanční podpory z evropského fondu ISPA ve výši 75 % nákladů, 25 % je hrazeno z prostředků SFDI.

Stavba byla zahájena 1. 7. 2005. Celý zkušební úsek ETCS je také pokryt signálem GSM–R v kvalitě pro tratě vybavené ETCS úrovní 2 a 3 potřebný pro vlaky jedoucí rychlostí až 220 km/h.

partner2

Společnost BredaMenarinibus patří do největšího italského finančního a průmyslového holdingu v oboru vyspělých technologií Finmeccanica. Ve svém oboru se řadí mezi nejdůležitější italské firmy automobilového průmyslu. Od založení v roce 1919 bylo v Bologni vyrobeno více jak 30.000 autobusů, které přepravily milióny cestujících a výrazně tak přispěly k vytváření historie hromadné veřejné dopravy v Itálii.

Společnost využívá nejvyspělejší technologie při projektování autobusů; každý typ je navrhován a vyvíjen specializovanými projektanty. Mnoho modelů se nacházelo na špičce technického provedení a designu a bylo příkladem toho nejlepšího z italské průmyslové výroby, jakož i vzorem pro jiné konkurenty.

Cílem jednoho z hlavních protagonistů na poli hromadné dopravy osob na italském trhu je zlepšovat a usnadňovat přepravu cestujících a nabízet jim co nejpříjemnější, nejpohodlnější a zejména co  nejbezpečnější prostředí.

Statistické údaje

Počet zaměstnanců: 300

Celková plocha 155.000 m2, z toho 46.000 m2 kryté plochy.

Speciální zkušební 2 km okruh uvnitř podniku.

Výrobní kapacita: více jak 600 autobusů / rok

Výroba

Autobusy pro městskou hromadnou dopravu o délce: 7.90, 9.40, 10.80, 12.00 a 18 metrů, s kompletně sníženou podlahou, s pohonem na naftu nebo plyn cng.

Minibus na elektrický bateriový pohon o délce 6.00 metrů.

Autobus pro meziměstskou "regionální" dopravu o délce 12.00 metrů.

Vozidla

Zeus je elektrický minibus na baterie s nulovými emisemi, vyspělou a spolehlivou technologií. Jeho provoz je vhodný v místech, kde hraje důležitou roli dopad na životní prostředí (emise, hluk). Je poháněn elektrickým motorem na lithiové baterie, jejichž autonomie provozu přesahuje 120 km.

Vivacity+ C je krátký autobus, který je k dispozici ve verzích  8m a 9,40m s dieselovým motorem EEV o výkonu 215 CV a rovněž s motorem na pohon CNG  o výkonu 231 CV. Motor "gas design" je charakterizován vyšším specifickým výkonem a sníženou spotřebou. Projekt byl zaměřen na splnění předpisů palivového zákona "lean burn"

Řada Avancity+ přebírá a zlepšuje dřívější uznávané charakteristické rysy prostřednictvím modernizace jak interiéru, tak exteriéru a sjednocuje je ve stylu "family feeling". Autobusy jsou k dispozici ve verzích 10,8 m (N) a 12 m (L) jak s pohonem na metan, tak s dieselovou motorizací, která je na špičce po stránce výkonu i po stránce přísných požadavků na normy EEV.

Avancity+ S si v kloubové 18 m verzi uchovává parametry základní řady, jako je například nezávislé vypružení, diskové brzdy na všech nápravách, nové místo řidiče, pohodlí, viditelnost a bezpečnost stejně tak jako velká kapacita, rozměrné prosklené plochy a nízké provozní náklady. Avancity+ S CNG 18 m završuje řadu vozidel na metan. Motorizace využívá 12,8 litrovou pohonnou jednotku MAN, která s katalyzátorem zajišťuje splnění emisních limitů EEV.

Lander je 12m meziměstským autobusem vybaveným motorem EEV o výkonu 360 CV se systémem EGR-CRT pro snížení výfukových emisí. Vnější design je typický pro značku BMB se stylem "family feeling". Diskové brzdy na dvou nápravách s EBS, nezávislé vypružení, el. zařízení Multiplex, možnost instalace zvedacího zařízení pro vozíky představují základní charakteristiku tohoto nového autobusu

Avancity+ S HTB je trolejbus, jehož elektrická trakce využívá produkt firmy Škoda Plzeň. Je vybaven IGBT střídačem a pomocným pohonem s dieselovým motorem EURO 5. Díky pomocné jednotce APU (Auxiliary Power Unit) může být provozován bez omezení výkonu i mimo dosah elektrické trakce.

partner22

Společnost Selex Elsag patří do portfolia největšího italského finančního a průmyslového holdingu Finmeccanica. Je zaměřena na projektování a výrobu systémů, služeb a řešení pro automatizaci, bezpečnost, dopravu a informatiku.

Statistické údaje

Počet zaměstnanců: 3.800

Hodnota výroby: 720 mil. Euro

Hlavní sídlo je v Janově a Římě v Itálii, kanceláře a pobočky jsou po celém světě

Hlavní produkty a obory činnosti

Automatizace

Poštovní automatizace využívající nejnovějších technologií sestavovaných na klíč.

Komplexní projekty pro poštovní aplikace: třídící systémy na dopisy, obálky a balíky, poštovní systémy ICT a logistika

Průmyslová automatizace – aplikace na letištích a v průmyslových centrech.

Bezpečnost

Poradenská a konzultační činnost – řízení bezpečnostních procesů a analýza rizik

Systémy video monitoringu, kontroly vstupů a zabezpečení proti vniknutí u důležitých infrastruktur jako jsou letiště, průmyslové závody, banky, stadiony a věznice. Řešení, biometrické systémy a produkty na identifikaci vozidel a osob.

Networking a bezpečnost IT – spolehlivost, neporušenost a bezpečnost dat.

Bezpečnost veřejných služeb – video monitorování a sližby, DVB-T digitálních pozemních televizních dekódovacích sítí pro veřejný a bezpečnostní sektor.

Doprava

Intermodální a dopravní logistika – Systémy a technologie pro řízení třídících center a logistické infrastruktury

Veřejná doprava & mobilita – integrovaná řešení pro městskou dopravu a mobility systems

Obranné systémy a vesmírný program

Systémy řízení bojových akcí, plánování misí, logistika, simulační a tréninkové programy, vykonávání zákonných opatření a rádio-komunikační systémy.

Satelitní palubní a pozemní software a systémy

Systémy s aplikací v meteorologii, environmentálním monitoringu; řízení výjimečných stavů.

IT řešení a systémy

Konzultační a poradenské služby, adaptace a vývoj IT systémů a řešení, ERP a rozšířené ERP, application management, workflow a knowledge management.

Služby IT – operations design a management service pro ICT prostředky a procesy

Vertikální řešení pro banky, telekomunikační a podobné společnosti

partner9

Společnost Selex Communications patří do portfolia největšího italského finančního a průmyslového holdingu Finmeccanica. Představuje globálního dodavatele vyspělých technologií pro komunikační, navigační a identifikační řešení, zaměření na ochranu sídel a státní infrastruktury. Společnost s více jak 100 letou tradicí investuje do neustálého výzkumu a inovačních technologií, nabízí řešení prostřednictvím nejmodernějších sítí, které v rámci požadavků na bezpečnost a interoperabilitu nacházejí uplatnění ve státních, civilních a vojenských aplikacích.

Statistické údaje

Počet zaměstnanců: 4.700

Hodnota výroby: 731 mil. Euro

Objednávky: 1015 mil. Euro

Vývoj a výzkum: 87 mil. Euro

Hlavní sídlo je v Itálii, kanceláře a pobočky jsou po celém světě

Hlavní produkty a obory činnosti:

Letectví

IFF – Identification Friend or Foe (Identifikace přátelského nebo nepřátelského objektu), splňující nejnovější normy NATO.

Laser Warning receiver (detektor laserového ohrožení)

Crash recorders (záznamová zařízení při nehodách)

Store management Systems (Systémy ovládání zbraní)

Systémy Selex Communications se nachází v nejmodernějších světových letadlech AWACS, C-27J/C-130J, Eurofighter, JSF, ve vrtulnících Agusta Bell, NH-90 a EH 101.

Vojenství a kosmonautika

Nejmodernější řešení plně vyzkoušená při bojových operacích, integrované a určené pro strategické, taktické, námořní a satelitní aplikace.

Jedním z nejvýznamnějších faktorů je jejich flexibilita: v případech přetížení, závad nebo částečného zničení systému nebo komunikačních sítí, jsou sofistikované mechanismy schopny poskytnout routing, rekonfiguraci a obnovení komunikací pro zajištění jejich funkcí.

Profesionální komunikace

Řešení "na klíč" nabízející různé komunikační technologie jako např. TETRA, Simulcast, široko pásmové bezdrátové rádio technologie, a zejména projekty v oblasti řízení vzdušného provozu (ATC, Air Traffic Control, VDL standards) a GSM-R.

Telekomunikační operátoři

Kompletní nabídka bezdrátových zařízení na široko pásmovém principu (WiFi, HipeLan, WiMAX – celosvětová interoperabilita pro mikrovlnné vstupy pro civilní aplikace v reálném čase, tak púro přenos soborů, přístupy do databází, Intranet, Internet, video přenosy a volání VoIP.

Telekomunikační systémy Track side (GSM-R network, TETRA network, On board WiFi).

partner56

SNIA Engineering

partner24

Konsorcium 3I

Pod značkou 3i vytvořily 3 důležité podniky, a sice CIESSE a.s., O.ME.R s.r.o. a CARABELLI s.r.o., které působí v odvětví prostředků hromadné přepravy osob, stabilní konsorciální společnost s ručením omezeným, a sjednotily tak své vlastní zkušenosti a technologie, aby mohly železničnímu odvětví a svým vlastním zákazníkům nabídnout kompletní služby zahrnující konstrukci, výrobu, dodávku a instalaci široké škály produktů, od příslušenství po kompletní systém vybavení vozidla.

Společnost O.ME.R. s.r.o. působí na trhu s vnitřními vybaveními a s komponenty pro prostředky hromadné přepravy osob. Byla založena v roce 1990 a zpočátku působila v tramvajovém sektoru. V současnosti získává společnost O.ME.R. čím dále tím více uznání v odvětví interiérů železničních vozů, přičemž jejím silným bodem je zpracování slitin hliníku. Podniková politika v posledních letech počítala se značnými investicemi zaměřenými na rozvoj prostředků pro konstrukci a vývoj, které nabyly konkrétní formy zavedením 3D integrovaného systému cad-cam. Systematické používání softwaru pevného modelování odborně kvalifikovaným personálem umožňuje dosažení vysokého stupně konstrukční pružnosti zaměřené na uspokojování i těch nejnáročnějších potřeb zákazníka.

Výroba, při které jsou používány moderní stroje a zařízení, je vysoce specializovaná a tvoří ji dělicí přepážky, obložení oddílů pro cestující, zavazadlové prostory, vnitřní dveře a křídla nástupních dveří, tvarované profily, vzduchové kanály, vyhřívané podlahy, panely pro obložení boků se záclonkami ovládanými motorkem nebo bez tohoto ovládání. Pracovní operace se vyznačují tím, že dochází ke značnému používání výlisků a laminátů ze slitin hliníku, které jsou svařené a/nebo lepené. Ve vlastních prostorách O.ME.R. provádí rovněž speciální procesy lepení, pěnového polstrování, barvení a lakování (ať již práškovými barvami a laky, nebo barvami a lakováním na bázi ředidel nebo ředěnými vodou).

Společnost CIESSE a.s. byla založena roku 1970 jakožto kovozpracující firma a již 25 let je působí v železničním sektoru. Firma se rozhodla zaměřit se na kvalitu své výroby, což společně s nepřetržitým a metodickým hledáním nových řešení umožnilo růst jejích aktivit, protože se ze zpracování hliníkových slitin se stal převažující sektor výroby, který se později rozšířil o výrobu interiérových částí vozů. Tím se z firmy stal jeden z pilířů trhu. Navíc již dlouhé roky je pro CIESSE a.s. příznačné, že věnuje velkou pozornost volbám lidských zdrojů, profesionálním kvalitám zaměstnanců, základnímu profesnímu vzdělávání a nepřetržité aplikaci technických novinek. Vývoj nových projektových technologií a vysoká kvalifikace personálu umožnily uskutečnění pevných třírozměrných modelů, které umožňují zkrácení časů na vývoj prototypů, což umožňuje pružně reagovat na požadavky zákazníka.

Pro společnost CARABELLI s.r.o., která působí na trhu již více než 80 let, je charakteristická vysoce diversifikovaná výroba, a to od tkanin až po lehké konstrukce ze slitin hliníku a oceli, přičemž společnost pole působnosti představují  především tři hlavních sektory:

1 – Vnitřní vybavení železničních vozů; 2 – Zařízení osobní ochrany třetí kategorie; 3 – Zařízení pro montáž elektrického a telefonického vedení.

V rámci železničního sektoru je společnosti CARABELLI již více než dvacet let dodavatelem společnosti Trenitalia a.s. a významných výrobců a firem realizujících opravy železničních vozů. Zpočátku se zakázky týkaly dodávek materiálů pro vybavení tkaninami, jako byly například tkaná povlečení, rolované záclony a přechodové měchy. Když se na scéně objevil TAF, vysokofrekvenční vlak, společnost začínala získávat první zakázky na vybavení z kovových materiálů. V těchto posledních letech bylo rozhodnutí získat větší věhlas v rámci železničního sektoru odměněno ziskem různých zakázek, které umožnily, aby se společnost podílela na projektech restylingu, revampingu i výroby nových vozů. Aby společnost Carabelli získala tyto výsledky, upevnila si velmi silnou partnerskou pozici i u těch procesů, které nejsou realizovatelné v rámci vlastního podniku, investovala do strojního vybavení i do technických zdrojů, a to jak do zdrojů lidských, tak i do HW a SW pro projektování. V současnosti je společnost schopna vypracovávat modely ve 3D, které přispívají k vysoké flexibilitě projektových prací.

 

Online katalog produktů

  • › tramvaje
  • › autobusy
  • › trolejbusy